مورينيو با هواداران رئال وداع کرد
 
Real Madrid
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ژوزه مورينيو که امشب در آخرين ديدار تيمش در لاليگا مقابل اوساسونا براي آخرين بار روي نيمکت اين تيم مي‌نشيند، با پيغامي روي وب‌سايت رسمي باشگاه با هواداران وداع کرد.

به گزارش فارس، در اين پيغام نوشته شده: براي همه کساني که با رئال مادريد همکاري داشته‌اند، بهترين‌ها را در آينده آرزو دارم. از حمايت تمام هواداران از تيم تشکر مي‌کنم و به انتقاد ديگران احترام مي‌ گذارم. يک بار ديگر بهترين‌ها را براي همه آرزو مي‌کنم و علاوه بر اين‌ها براي همه آرزوي سلامتي دارم. زنده باد مادريد.

وي تصميم گرفت در نشست خبري پيش يا پس از ديدار با رئال سوسيه‌داد حاضر نشود تا رسانه‌ها را تا ديدار با اوساسونا منتظر بگذارد.

آخرين نشست مطبوعاتي که مورينيو در آن شرکت کرد، پس از تساوي يک بر يک مقابل اسپانيول بود که به بارسلونا براي قهرماني‌اش تبريک گفت. انتظار مي‌رود وي در نشست مطبوعاتي پس از بازي با اوساسونا نيز حاضر نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 346
بازدید ماه : 1433
بازدید کل : 221551
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس